onsdag 25 november 2009

Don't you know how lucky you are?

Äntligen vet jag vad det är för reklam..denna låt som gått runt i min skalle utan att jag kommit på vad det är..några månaders obsession av sökande på nätet, lyssnande på radioreklam och trakassering av mina vänner i jakten.. TACK till Malin som lyckades lyssna vid rätt tidpunkt på radion och nu kan stilla mitt sinne för en stund :)

http://www.youtube.com/watch?v=dImfBl9xRP8
Får inte till hur man får in hela youtuberutan

Något vi alla kan ta till oss av. Can you see how lucky you are? Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som är helt frisk, jag har två ben att stå på, alla i min närmaste krets är friska, vi har ett hus att bo i, mat på bordet, kärlek, underbar familj, härliga vänner och så fortsätter det.

Så varför inte dela med sig lite av den tur och lycka vi har?
Skänka pengar, skänka kläder, skänka välgörenhetshjälp, skänka tid, skänka ett leende, skänka glädje - det behöver inte vara något märkvärdigt, bara något litet är stort nog.

Och dessutom njuta av hur bra vi faktiskt har det!

Love, Peace and Understanding
(underskattat uttryck)

Inga kommentarer: