onsdag 16 september 2009

Bildmix från Maj

Och så kom Maj och våren var ett faktum :)
Under hela månaden hade vi från och till riktig sommarvärme,
dags att börja kratta gräsmattan och fixa med gården (men dom bilderna får jag gräva fram till ett husinlägg, räcker med detta mastodontinlägg just nu)

Några bilder från Maj:
Fam Norberg hälsade på 1:a maj och Lucas ville knäppa kort på havet:)

Elina fick också vara med (från vagnen) :)
Lucas knäpper kort på stenarna

Tjejfest hos Hanna som slutade med liveuppträdande (Melody Club?) på Aveny

Tant Hanna och Tanr Marie fick hälsa på och hålla i lilla Albin
Dags för syrrans möhippa!
Planerade i smyg med hennes kompisar och åkte ner till sthlm den 12e maj för kidnappning!
På med Wonderwoman-dressen bara! :)
Började dagen med Stunt-aktiviteter :)
Efter picknicklunch hos Vanja blev det Lapdance Aerobics

Efter bastu och ombyte blev det middag och fest i Lottas "egna" lokal i hennes gamla trakter på Kungsholmen :)
Brudklänning-tävlingen där Lotta agerade domare innan det fortsatte med champagne på Congress i Gamla stan :)
Hoppas du är nöjd med din hippa, kära syster!
Dagen efter då Lotta..eh..kurerade sig från hippan fick jag tid till att mysa med Sara lite. Solskenspromenad till Pampas Marina
där jag fick en brunch-buffe precis i min smak :)

Albin växer och blir större :)
Grillmiddag hos Johan-residenset minsann :)
Dags för årets Cocktailparty!
Denna gång med en "co-host" i form av Tillan.
Superbra - ska alltid vara två värdinnor framöver! :)
Jag och Milla sippar på välkomstdrinkarna
Milla sippar vidare på plock-buffén :)
Drinkarna uppställda and ready to go!
Värdparet som nästan har matchande klänningar visar hur det ska blandas drinkar!
Den klassiska Gruppbilden innan utgång! (Sara du måste tränga dig fram lite)
Premiär för BeachVolley för Kalle!
Premiärgrillning på Myrnäs
samtidigt som det premiärmekas med poolen
Och gör häftiga vårbubblor
Lucas visar att han kan stegra med cykeln :)
Premiär för besök av Albin hos oss! :)
Premiär för vår nya grill (många premiärer nu)
Pga storm fick det grillas i carporten - funkade alldeles utmärkt
Albin såg ut att mysa i vårsolen :)
Kalle borta på militärgrejer över pingsthelgen. Tur att jag får mysigt besök av Lucas..
..och Elina och Hanna :)
Dagen efter mötte jag upp Milla, Mats, Helena & Niclas på Hamnstugan (glass i solen för min del)
Avslutade kvällen med härlig löpning längs strandpromenaden
Är sommaren här?
trodde ett tag jag sprang vilse
tur att Alnöbron finns som riktmärke :)

Inga kommentarer: