fredag 27 mars 2009

Gamla inlägg och lite bildupdates

Vi har legat lite lågt en stund här på husbloggen men det betyder inte att bilder och inlägg ändå har fötts.

Har olika utkast av inlägg och bilder som legat här sedan mars men eftersom jag är något av en smygperfektionist (ni som ser mig dagligen kanske har svårt att förstå detta) så vill jag fullända inläggen innan de publiceras.

Ja ni som känner mig vet säkert att det sällan blir fulländat, eller åtminstonde så fulländat som jag vill ha det.
Det är nog därför jag aldrig kommer bli den där fullblodade perfektionisten.

Det är mest att att jag har en vision om hur något ska bli - det gäller de flesta saker, alltifrån ett inlägg, en fest, en plockbuffé, en bild osv. men det slutar oftast med att jag aldrig orkar eller hinner.

Något av ett släktdrag vad jag kan förstå...:)

Men som sagt, börjar att sucessivt publicera alla gamla inlägg och bilder så får ni stå ut med att det är lite hullerombuller.

Många kramar från den så kallade husfixaren Märy

Inga kommentarer: